woensdag 13 februari 2008

Mac N/Naked collection haul

OMG.....ik heb veel te lang dit blog verwaarloosd!! Maar ik ga mijn best doen om het wat beter bij te houden!!

Allereerst maar eens even laten weten wat ik de afgelopen tijd heb binnen gekregen!

Op woensdag 24 januari jl. heb ik de spullen van de Mac N/Naked collectie binnen gekregen. Dit zat er bij:

e/s neutral pink, nanogold, remotely grey, dark edge, modest tone & rich flesh
l/s 3N & 4N
l/g 2N & 3N & 4N
paintpot groundwork, quite natural & soft ochre
nailpolish demi-blanc, n-colour & naturally rich
MSF Warmed & Lightflush

Photobucket

De eyeshadows in close-up

Photobucket

En de Mineralize Skinfinishes (MSF) in de kleuren Warmed (rechts) en Lightflush (links), die supermooi zijn, echte aanraders!!!

Photobucket


Geen opmerkingen: