woensdag 9 januari 2008

Aankopen bij Skins & Mac

Ik ben vorige week vrijdag nog even een ochtendje gaan shoppen in R'dam omdat ik hoorde dat de Mac originals collectie in de winkel lag! En natuurlijk was ik ook erg benieuwd naar de nieuwe winkel van Skins in Rotterdam, dus ben ik daar ook nog even binnengelopen.

Skins viel een beetje tegen want het was een superkleine winkel, niet te vergelijken met Amsterdam maar ook de winkel in Breda is veel groter & mooier. Ook het assortiment viel een beetje tegen, wel Laura mercier, philosophy & diptyque maar geen Nars (maar dat komt misschien nog vertelde de verkoopsters).

Bij Mac stond de hele Originals collectie al klaar, dus ben ik even gaan swatchen, ik was vooral nieuwsgierig naar de lipsticks & glosses omdat ik een aantal e/s & pigments al in de USA had besteld. Maar goed, je vind altijd wel iets bij Mac dus uiteindelijk had ik nog best een aantal spulletjes!

Dit was het resultaat:

Photobucket

Skins : Diptyque Opopanax geurkaars, Philosophy Amazing Grace eau de toilette, Venom Flash (lipplumber)

Mac : E/s parfait d'amour & juxt, lipstick Twig-Twig, lipglass Full on lust & C-thru, mineralize e/s Earthly riches en glitter Blackened Red

Geen opmerkingen: