maandag 14 januari 2008

Mac pigments samples & Gamila soap dish

Via een lid van Lushious Beauty Talk kwam ik terecht op de website van www.thebodyneeds.com waar ze heel voordelig Mac pigments samples verkopen ($ 1.59 per 1/4 theelepel in een jar/potje), ook de verzendkosten zijn niet hoog.

Ik heb eigenlijk wel genoeg pigments, maar ja.....je wilt ze toch eigenlijk allemaal!!!! Dus toch maar een aantal samples besteld....ik bestelde ze ze vorige week maandag en had ze de volgende vrijdag al binnen, erg snel dus! De hele afhandeling was echt perfect en zeker een aanrader!

Deze samples heb ik besteld & gekregen:

Golder's Green
Naked
Pastorale
Rose
Teal
Softwash Grey
Shimmertime
Provence
Helium
Fuchsia
Entremauve
Aire-de-Blu
Apricot Pink
Lovely Lily
Pinked Mauve
en Your ladyship om te vergelijken met mijn origineel!!!
Hier de foto's van de samples:



En via de webshop van www.gamila.com heb ik de Gamila soap dish & travel bag gekocht! Vooral de soapdish is een echte aanrader, hij is gemaakt van zwart graniet en past perfect in mijn badkamer. En natuurlijk droogt de Gamila zeep hier prima op, zodat die in perfecte conditie blijft!

Geen opmerkingen: