zondag 13 januari 2008

Brush stash!

Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van mijn stash (make-up spulletjes), dit zijn de brushes die ik momenteel heb.

Dit zijn mijn Mac kwasten die ik gebruik voor het aanbrengen en blenden van mijn oogschaduw en/of eyeliner.


Dit zijn mijn Mac kwasten die ik gebruik voor mijn gezicht, o.a. om minerale foundation, poeder, blush, highlighter en mineralize skinfinish aan te brengen.



Dit zijn mijn Laura Mercier kwasten, ook echt geweldige kwasten!



En als laatste mijn kwasten van Bare Escentuals, ook wel bekend als ID Minerals.



Ik heb ook nog een mooie set van Bobbi Brown, die ook super zijn (al twijfel ik aan hun echtheid omdat ik ze op Ebay heb gekocht tegen een te lage prijs) en ook nog een set van NARS, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor! Toch valt de kwaliteit mij erg mee......als je maar niet teveel ervoor betaald op Ebay is het eigenlijk niet zo'n slechte koop!

Geen opmerkingen: