zaterdag 12 januari 2008

Gamila's secret, een wonderzeepje??

Sinds een tijdje gebruik ik voor mijn gezicht een heerlijke zeep, de Gamila secret. Dit is een zeepje wat de laatste tijd regelmatig te zien is in bladen en op het internet omdat er erg veel mensen heel enthousiast over zijn.

Photobucket

De zeep wordt volgens een oud recept gemaakt in Israel van 100 % natuurlijke grondstoffen, het belangrijkste bestanddeel is olijfolie van de eerste koude persing. Daarnaast zitten er nog 5 andere natuurlijk olieen in, sheabutter en 15 lokale kruiden.

Het recept van de zeep komt van Gamila, een oudere Druzische vrouw, die er nu erg veel succes mee heeft. Wil je er meer over weten, lees dan alle info op de website http://www.gamila.com/

Ik gebruik het al een tijdje iedere avond, na het verwijderen van mijn oogmake-up met Philosophy purity made simple, gewoon onder de douche. Mijn huid ziet er prima uit en ik ben er dan ook heel tevreden over. De zeep droogt echt helemaal niet uit en ruikt erg subtiel (je ruikt hem bijna niet). De zeep is ook heel fijn als scheerzeep, veel beter dan andere scheerschuims of -gels!

Er zijn verschillende soorten Gamila zeep, maar de bekendste is de Original, die geen toevoegingen heeft en daardoor extra geschikt is voor mensen met een gevoelige huid. Andere soorten bevatten bijvoorbeeld lavendel, jasmijn of citroengras.

Gamila is in Nederland te koop bij Skins Cosmetics en bij sommige (grotere) Douglas filialen, de zeep kost daar EUR 19,95.

Photobucket

Ik heb een aantal stukken rechtstreeks vanuit Israel gekocht, die zitten dan niet in de "fancy" verpakking maar zijn wel precies hetzelfde maar wel een stuk goedkoper. Ik heb de Original, Lavender Heaven en Jasmine Comfort!

Ik heb nog een aantal stuks te koop, ze kosten EUR 9,00 per stuk en de verzendkosten van EUR 2,00 voor stuk komen daar nog bij. Ik moet de zeep dan wel doormidden snijden, anders kan de zeep niet door de brievenbus!

Wil je meer informatie, mail mij dan via lushiousbeautytalk@upcmail.nl

Photobucket

Geen opmerkingen: